19 Nisan 2014 Cumartesi

cips aşkına :)

Pringles kutusunu  alladım pulladım vazo yapım :)
Nasılmı..?
Önce kaplamak için siyah bir materyal aradım..deri, keçe vb..ama bulamadım dedimki madem geri dönüşüm olcak çöp poşeti kullanayım bari. Evet evet bildiğiniz siyah çöp poşeti kullandım kutuyu bi güzel kapladım,ardından dogum günümde gelen çiçeğin bi yerde işime yarar diye kaldırdığım süsleme kağıdınıda yapıştırınca oldumu sana vazo :) Ama yeterince şık olmamıştı ,biraz hareket lazımdı...
Hemen ince kurdaleler ve birkaç inci yardıma yetişti....Eeee hani vazoydu içi boş vazomu olur? Olmaz tabiki... Benim geri dönüşüm manyağı olduğumu bilen  evde atılacak ne var ne yok bana getiren bi arkadaşımın getirdiği yapma çiçekler geldi aklıma. Onlarıda vazoya yerleştirdikten sonra işte pringles kutusu işte vazo... Aradaki 7 farkı bulmakta size kaldı :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder